Selectează o Pagină
Titlu proiect: Dezvoltarea brandului localitatii Hotarele ca parte a strategiei de dezvoltare locala

Asociatia BASARABII implementeaza in perioada septembrie 2022-aprilie 2023, proiectul „Dezvoltarea brandului localitatii Hotarele ca parte a strategiei de dezvoltare locala” ID 151293, cu ajutorul unei finantari europene obtinuta prin intermediul Programului Operational Capacitate Administrativa. Valoarea totala a proiectului este de 423,905.76 lei, din care 415.427,65 lei valoarea cofinanțării Uniunii Europene si 8.478,11 lei valoarea confinantarii eligibile a beneficiarului.

OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI

Obiectivul principal al proiectului il reprezinta creșterea implicării cetățenilor în comunitate și în procesul de luare a deciziilor (cetățenie activă) prin instrumentul ”Branding local”, elaborarea strategiei de dezvoltare locală și crearea unui parteneriat între autoritatea locală (Primăria Com. Hotarele, jud. Giurgiu) si Asociatia Basarabii în vederea implementării conceptului.

OBIECTIVE SPECIFICE

  1. Realizarea strategiei de dezvoltare locală a Com. Hotarele, jud. Giurgiu, prin instrumentul Branding local – Crearea unui Consiliu de brand local cu implicarea cetățenilor și a aleșilor locali;
  2. Dezvoltarea și implementarea mecanismelor de consultare a autorităților și instituțiilor publice cu ONG-urile, în elaborarea strategiei de dezvoltare la nivel local prin realizarea unei cercetări sociologice cantitative și calitative realizată la nivel local.
  3. Integrarea strategiei de Branding local (place branding) in strategia de dezvoltare locala si crearea premiselor pentru implementarea acesteia in cadrul Parteneriatului pentru Dezvoltare locala intre Asociatia BASARABII si Com. HOTARELE, jud. Giurgiu.

Avand in vedere nevoile preliminare identificate la nivelul grupului tinta, Asociatia BASARABII impreuna cu Primaria HOTARELE a identificat cateva beneficii preliminare ale parteneriatului care justifica oportunitatea dezvoltarii proiectului:

  • realizarea unei identitati a brandului care aduce recunoastere mult mai usoara si care simplifica procesul de adoptare a deciziilor de dezvoltare de catre Primaria Hotarele, societatea civila si partile interesate;
  • stimularea dezvoltarii economice prin cresterea numarului de turisti si prin atragerea unor agenti economici in zona care vor contribui la crearea de noi locuri de munca;
  • pozitionarea clara care arata prin ce se diferentiaza Hotarele fata de alte localitati;
  • gasirea unui brand „umbrela” care va asigura un impact pozitiv;
  • realizarea unei mai mari eficiente şi eficacitati a investitiilor care se fac in comuna;
  • crearea unei viziuni comune în ceea ce priveste viitorul comunitatii si potentialul de dezvoltare al acesteia;
  • diminuarea unor stereotipuri nefavorabile asociate cu Com. Hotarele, facand astfel localitatea mai atragatoare;
  • cresterea mandriei locale, a sentimentului de apartenenta al locuitorilor la propriul loc si implicarea acestora in viata comunitatii;
  • directionarea energiilor si eforturilor localitatii si locuitorilor intr-o viziune comuna care sa nu depinda de schimbarile politice sau de personal din administratie sau societatea civila.

 

Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020”, codul MySMIS: 151293

 

 

Rezultatele obținute prin Proiect

Rezultat program R4: Rezultat program R4: Capacitate crescută a ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local atins prin rezultat proiect 4 – Formarea unui numar de 20 de persoane;

– Rezultat program R4: Capacitate crescută a ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local atins prin rezultat proiect 2 – Realizarea a 1  cercetare sociologică în Com. Hotarele, Jud. Giurgiu ce va sta la baza Strategiei de Brand a localitatii;

Rezultat program R4: Capacitate crescută a ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local atins prin rezultat proiect 1:Organizarea Consiliului de Dezvoltare locală (Consiliu de Brand) în Com. Hotarele, Jud. Giurgiu din care vor face parte 20 de persoane – membri ONG, alesi locali, angajati autoritate locala (primarie), cetateni ai comunei;

Rezultat program R4: Capacitate crescută a ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local atins prin rezultat proiect – Realizarea unei strategii de brand (viziunea de dezvoltare a localitatii, pozitionarea ei fata de locuitori, turisti, oameni de afaceri, logo & slogan, manual de identitate vizuala, idei de proiecte si campanii de promovare) in linie cu strategia de dezvoltare a localitatii

Copyright 2022 – Asociația BASARABII